Thursday, April 12, 2012

Harga Baru Produk Herbalife Bermula April 2012

Assalamu'alaikum Dan Salam 1 Malaysia,

Para Pelanggan Yang Dihormati,
Dimaklumkan Harga Produk Nutrisi Dalaman Dan Luaran HerbalifeAkan Naik Sehingga 2.5% Bermula Pada Pertengahan Bulan April 2012.

Awal April Adalah Masa Yang Terbaik Untuk Anda Semua Membuat Pembelian Produk Herbalife Sebelum Harga Baru Pada Pertengahan Bulan April Nanti.. Terima Kasih !


Sila Hubungi Kami Untuk Maklumat Lanjut:

KHAIRUL (019- 948 8673)
LAILY (019 - 948 8973)


2 comments:

  1. Sejak ratusan tahun, ramai manusia di seluruh pelusuk dunia telah pun mengambil herba-herba terpilih untuk kesihatan mereka. Malah dizaman moden ini, ramai yang mulai sedar bahawa pengambilan makanan tambahan berasaskan herba, sayur-sayuran dan buah-buah terpilih amat baik untuk mencegah ribuan jenis penyakit berbahaya.
    Malangnya, ramai dari kalangan kita tidak mampu untuk membeli barangan makanan tambahan tersebut lantaran harga yang terlalu tinggi. Untuk mengatasi masalah ini, kami di Dr.Rozza Marketing (Dr.Rozza) menyediakan rangkaian barangan makanan tambahan keperluan suami-isteri yang berkualiti dengan harga yang berpatutan.


    http://www.drrozza.com/Imran

    ReplyDelete
  2. MAHAL LA HERBALIFE NIH TAHUN LEPAS NAIK HARGA TAHUN NIH NAIK LAGI..KATA NAK BANTU ORANG NIH BUKAN BANTU ORANG MENYUSAHKAN ORANG ADA LERR.

    ReplyDelete